Όροι Επιστροφών / Aλλαγών

Υπαναχώρηση / Επιστροφή
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλαμβάνετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής της παραγγελίας, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία ACS.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.vitamelia.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί κανένα από τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Σε περίπτωση που το χρονικό όριο των 14 ημερολογιακών ημερών παρέλθει ουδεμία υποχρέωση έχουμε για επιστροφή ή αλλαγή των προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η VITAMELIA δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η VITAMELIA το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ACS. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης εάν ο καταναλωτής ρητώς έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο που προσφέρουμε.

Στα συμπληρώματα διατροφής αλλαγές/επιστροφές δεν γίνονται δεκτές καθώς είναι προϊόντα τα οποία λήγουν και δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής και προστασίας των καταναλωτών.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Για την Ελλάδα:
VITAMELIA E.E.
Εθνάρχου Μακαρίου 56, 12132 Περιστέρι
Τηλ: 210 5779954
Φαξ: 210 5764696

Για την Κύπρο:
VITAMELIA LTD
Νίκου Παττίχη 92, 3070 Λεμεσός
Τηλ: 00357 25745 550
Φαξ: 00357 25733775

Αντικατάσταση / Αλλαγή
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1. Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
2. Να προβεί στην αλλαγή του στο κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα και στην Κύπρο, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

Δικαίωμα Ακύρωσης Παραγγελίας
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Λανθασμένα Ή Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, ή εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά και έπειτα από την έγκριση της επιστροφής να συμπληρώσετε το «έντυπο επιστροφής» και να πραγματοποιήσετε την αποστολή της παραγγελίας. Βεβαίως και σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να έχετε ανοίξει και χρησιμοποιήσει το προϊόν, ώστε να μπορέσουμε να σας το αντικαταστήσουμε. Τα έξοδα επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων βαραίνουν τον καταναλωτή εκτός εάν πρόκειται για λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν οπότε τα έξοδα αναλαμβάνει η εταιρεία μας.

Κίνδυνος Απώλειας Ή Βλάβης
Ο κίνδυνος βλάβης ή απώλειας των αγαθών μέχρι την παραλαβή από τον ίδιο τον καταναλωτή ή τρίτο βαραίνει τον έμπορο, με εξαίρεση την περίπτωση ο μεταφορέας να έχει κλιθεί από τον καταναλωτή. Από την στιγμή που η φυσική κατοχή των προϊόντων είναι στον καταναλωτή, βαραίνει τον καταναλωτή.

Παράδοση Των Προϊόντων
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός των οριζόμενων ημερών όπως αναφέρονται στις «Παραγγελίες & Πληρωμή», ορίζεται μία νέα ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.

Σημείωση:
Στα Συμπληρώματα διατροφής αλλαγές/επιστροφές δεν γίνονται δεκτές καθώς είναι προϊόντα τα οποία λήγουν και δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής και προστασίας των καταναλωτών.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στη VITAMELIA υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα της παραγγελίας σας έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί και δεν πληρούν τους απαραίτητους όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολές με χρέωση του ιδίου