Γιατί Παχαίνουμε;;;

Γιατί παχαίνουμε

Αρχικά το πρόβλημα του πάχους είναι ζήτημα θερμίδων

– Αν προσλαμβάνουμε όσες θερμίδες καίμε, τότε διατηρείται το βάρος μας. Αν όμως η διατροφή μας είναι πλούσια σε λιπαρά κι απλούς υδατάνθρακες, τότε ευνοείται η αποθήκευση λίπους.
– Αν προσλαμβάνουμε περισσότερες απ´ αυτές που χρειαζόμαστε παχαίνουμε.
– Αν προσλαμβάνουμε λιγότερες αδυνατίζουμε.

Προσοχή όμως!!!

Με δίαιτες εξαντλητικές, ανεπαρκείς σε θρεπτικά στοιχεία και γρήγορη απώλεια κιλών επιβαρύνετε την υγεία σας γιατί προέρχεται από υγρά κι απώλεια μυϊκού ιστού κι όχι λίπους. Εκτός όμως απ´ τις θερμίδες, το πρόβλημα του πάχους είναι και ζήτημα μεταβολισμού ο οποίος εξαρτάται απ´ τους ακόλουθους παράγοντες:

1. Γονίδια . Η κληρονομικότητα αποτελεί ένα 30% στο ζήτημα του βάρους, το υπόλοιπο 70% είναι στα χέρια μας!
2. Υποθυρεοειδισμός. Δικαιολογεί αυξήσεις σωματικού βάρους της τάξης των 3-5 κιλών, όχι παραπάνω!
3. Φύλο. Το αντρικό σώμα έχει λιγότερο λίπος και περισσότερους μύες. Οι μύες απαιτούν 15% περισσότερη ενέργεια στην ηρεμία και πολλαπλάσια στην κίνηση. Έτσι αν είστε γυναίκα χρειάζεστε διπλάσιο χρόνο να χάσετε τα ίδια κιλά. Μια καλή συμβουλή είναι να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, κάνοντας γυμναστική με αντιστάσεις (βαράκια).
4. Ορμόνες. Στις γυναίκες καθώς πλησιάζει η περίοδος, λόγω των ορμονικών αλλαγών, αυξάνονται οι ενεργειακές ανάγκες κι η πείνα. Γι´ αυτό το λόγο οι περισσότερες αναζητούν γλυκές και λιπαρές τροφές, όπως η σοκολάτα.
5. Ηλικία. Μετά τα 25-30 χρόνια ο μεταβολικός ρυθμός μειώνεται προοδευτικά, λόγω της φυσιολογικής φθοράς των οργάνων, της απώλειας μυϊκού ιστού και της επιβάρυνσης της υγείας. Έτσι μεγαλώνοντας πρέπει να μειώνουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε (5% για κάθε δεκαετία που περνάει). Σημαντικό είναι να καταναλώνουμε αναλογικά περισσότερα θρεπτικά συστατικά κι αντιοξειδωτικά, για να μειώσουμε το ρυθμό φθοράς των κυττάρων.
6. Τακτικά γεύματα. Η λήψη τροφής επιταχύνει το μεταβολισμό, ενώ η δίαιτα κι η παρατεταμένη αφαγία τον επιβραδύνουν. Κάθε φορά που τρώμε δαπανούμε θερμίδες.
Αντίθετα τρώγοντας 1 φορά την ημέρα παχαίνουμε, ακόμη κι αν καταναλώνουμε 30% λιγότερες θερμίδες, αποδιοργανώνουμε το σάκχαρο μας, εκνευριζόμαστε κι επιπλέον αυξάνουμε το ποσοστό λίπους. 3 κύρια και 2 ενδιάμεσα γεύματα είναι το ιδανικό.

Αφού κάνετε την έρευνά σας, σας προτείνω να δείτε και εδώ.

 

Ακολουθήστε μας στα social media για να μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα άρθρα μας!

 

 

 

 

Θέλεις 15% Έκπτωση;
Εγγραφή στο Newsletter!
Κάνε εγγραφή στο newsletter και κέρδισε 15% έκπτωση στην επόμενη παραγελία σου
Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή
close-link
  • Δεν υπάρχουν προϊοντα στο καλάθι.