Είμαστε ό,τι . . . πίνουμε

μάτια

Είμαστε ό,τι τρώμε, ναι!
Αλλά μήπως είμαστε και ό,τι… πίνουμε;

Χυμοί και ροφήματα μεσολαβούν και κάνουν πιο ενδιαφέροντα…τα μηνύματα που μας στέλνει ο καθρέφτης.

Ο εχθρός της κυτταρίτιδας.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα εμφάνισης για τις γυναίκες είναι η κυτταρίτιδα. Η κυτταρίτιδα λοιπόν αποτελεί δεσμευμένο στους ιστούς λίπος μαζί με νερό και τοξίνες. Τα καλά νέα είναι ότι, ακολουθώντας πιστά ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης, το πρόβλημα περιορίζεται κατά πολύ ή και εξαφανίζεται.
Καταρχήν, θα πρέπει να αποφεύγετε τα στενά ρούχα, το ζεστό μπάνιο, το αλκοόλ, τον καφέ, τα τσιγάρα ή τις απότομες αυξομειώσεις του βάρους και να φροντίσετε η διατροφή σας ένα είναι πλούσια σε φρέσκα λαχανικά και φρούτα.
– Απαραίτητο είναι να πίνετε καθημερινώς τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό και να γυμνάζεστε τακτικά (το περπάτημα είναι ιδανικό).
– Με το λεμφικό μασάζ, το scrub σώματος και τις εντριβές με αποτελεσματικά προϊόντα επιτυγχάνονται σπουδαία αποτελέσματα.
– Θαυμάσιες υπηρεσίες προσφέρουν το τσάι του μαραθόσπορου (μέχρι και 3 κούπες ημερησίως) και ο χυμός που θα φτιάχνετε κάθε πρωί ρίχνοντας στον αποχυμωτή 1 παντζάρι, 1 μήλο, 4 καρότα και λίγο φρέσκο τζίντζερ.

Λαμπερά μάτια.

Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής ή τουλάχιστον της διάθεσής μας καθώς και της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η υγεία μας. Τα λαμπερά μάτια ομορφαίνουν ασφαλώς κάθε πρόσωπο και γοητεύουν, ενώ δεν υπάρχει τρόπος να κρύψουμε με make up την κούρασή τους. Αρκετοί είναι οι παράγοντες που μπορούν να ρίξουν σκιά στο βλέμμα μας, όπως ο μολυσμένος αέρας της πόλης, οι πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή ή στην τηλεόραση, ο φωτισμός νέον.

– Ξεκουράστε τα μάτια σας τοποθετώντας πάνω στα κλειστά βλέφαρα από μία φέτα αγγουριού για 10 λεπτά και κάντε συχνά πλύσεις με το έγχυμα ευφρασίας, ενός βοτάνου το οποίο έχει αποδειχθεί σπουδαίος σύμμαχος των ματιών.
– Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε, όταν τα μάτια σας είναι πολύ καταπονημένα, να πίνετε μία κούπα από το τσάι που θα παρασκευάσετε με ζαμπούκο. Χωρίς ρυτίδες Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης των ρυτίδων από την πρόληψη.

Ο παραπάνω ισχυρισμός επιβεβαιώνεται από τα πρόσωπα των – κάθε ηλικίας – γυναικών που τρέφονται υγιεινά, αποφεύγουν την παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο και το κάπνισμα, ασκούνται τακτικά και χρησιμοποιούν καλλυντικά με τονωτικές και μαλακτικές ιδιότητες. Μπορούμε όμως ακόμα και να μειώσουμε τις ρυτίδες, οι οποίες ήδη έχουν εμφανιστεί ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές και ενισχύοντας ταυτόχρονα με μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες την αναζωογονητική ικανότητα της επιδερμίδας μας.

– Πιείτε κάθε πρωί τον «αντιρυτιδικό» χυμό που θα παρασκευάσετε ρίχνοντας στον αποχυμωτή 4 καρότα, 1 αχλάδι, 6 φύλλα μαρουλιού και όσο μαϊντανό ταιριάζει στη γεύση σας.

Εφηβική ακμή.

Η έκρηξη των ορμονών που χαρακτηρίζει την εφηβική ηλικία είναι η κυριότερη αιτία για ένα από τα συχνότερα δερματικά προβλήματα: την ακμή. Όταν εμφανίζεται δεν είναι πάντοτε εύκολη η ριζική καταπολέμησή της, μπορούμε ωστόσο να την περιορίσουμε τρώγοντας φρέσκα φρούτα και λαχανικά και ελαττώνοντας ταυτόχρονα στο ελάχιστο την κατανάλωση ζάχαρης, σοκολάτας, καφέ, αλκοόλ, τηγανητών και λιπαρών τροφών.
– Πίνοντας κάθε ημέρα ένα ποτήρι καροτόζουμο και τρώγοντας μισή χούφτα άψητο κολοκυθόσπορο προσφέρουμε στον οργανισμό την απαραίτητη δόση βιταμίνης Α και ψευδάργυρου, που χρειάζεται για να αντιμετωπίσει την ακμή.
– Ανακατέψτε, τέλος, ίση ποσότητα από τσουκνίδα και φύλλα καρυδιάς για να φτιάξετε ένα ευεργετικό, στην περίπτωση της ακμής, αποτοξινωτικό μείγμα.
Ρίξτε μια κουταλιά της σούπας σε μια κούπα, προσθέστε βραστό νερό, σκεπάστε το και σουρώστε το ύστερα από 15 λεπτά. Πιείτε μία κούπα απ’ αυτό κάθε βράδυ και σε 2 εβδομάδες θα διαπιστώσετε την ευνοϊκή επίδρασή του.

Νιφάδες χιονιού.

Η πιτυρίδα στην ξηρή ή λιπαρή μορφή της αποτελεί μια πολύ ενοχλητική κατάσταση που δύσκολα αντιμετωπίζεται αν πρώτα απ’ όλα δεν αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες. Για να απαλλαγούμε οριστικά από αυτό το πρόβλημα, φρόνιμο είναι να περιορίσουμε τις ζωικές πρωτεΐνες και να τρώμε όσο πιο τακτικά μπορούμε ψωμί από σιτάρι ολικής αλέσεως, αμύγδαλα, μπρόκολο και πορτοκάλια, τροφές δηλαδή που είναι πλούσιες πηγές των βιταμινών (Β, C, E) και των μεταλλικών στοιχείων (ψευδάργυρος, σελήνιο) που ιδιαιτέρως χρειαζόμαστε όταν έχουμε πιτυρίδα.

– Κάντε 3 φορές την εβδομάδα εντριβές με ελαιόλαδο, λουστείτε ύστερα από μισή ώρα με ένα καλό φυτικό σαμπουάν και ξεβγάλετε στο τέλος τα μαλλιά σας με έγχυμα δεντρολίβανου.
– Πιείτε επίσης καθημερινώς δύο κούπες από το τελευταίο για να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα της θεραπείας.

Για πλούσια μαλλιά.

Η τριχόπτωση δεν είναι πια αποκλειστικό πρόβλημα των ανδρών, όπως συνέβαινε παλιότερα, καθώς εδώ και πολλά χρόνια αυξάνονται συνέχεια οι γυναίκες οι οποίες διαπιστώνουν ότι τα μαλλιά τους αδυνατίζουν ή αραιώνουν.
Θα γνωρίζετε ασφαλώς ότι πολλά φυτά, όπως η τσουκνίδα, τονώνουν την τριχοφυΐα, αρκεί να ξεβγάζουμε τακτικά τα μαλλιά μας με το αφέψημά τους, ενώ τώρα κυκλοφορούν λοσιόν και συμπληρώματα διατροφής τα οποία συχνά προσφέρουν σημαντική βοήθεια.

– Μπορείτε να διεγείρετε την ανάπτυξη των τριχών τρώγοντας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β και ταυτόχρονα μειώνοντας την κατανάλωση ζάχαρης.
– Θα βοηθήσει επίσης αν πίνετε κάθε πρωί έναν χυμό, ο οποίος περιέχει 1 χούφτα φύτρα άλφα άλφα, 2 μεγάλα φύλλα μαρουλιού, 4 καρότα και ένα μικρό κομμάτι φρέσκο τζίντζερ.

Αφού κάνετε την έρευνά σας, σας προτείνω να δείτε και τα παρακάτω:

Body Scrub Apricot & Luffa
Biosophica Triple Action Body Cream
Biosophica Antiwrinkle Plus Eye Cream
Biosophica Oily Skin Control cream
Biosophica Balancing Shampoo
Hyalogen C+Apro Βιοενεργό Κολλαγόνο

Ειρήνη Διαμαντοπούλου,
Marketing Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Ακολουθήστε μας στα social media για να μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα άρθρα μας!

Θέλεις 15% Έκπτωση;
Εγγραφή στο Newsletter!
Κάνε εγγραφή στο newsletter και κέρδισε 15% έκπτωση στην επόμενη παραγελία σου
Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή
close-link
  • Δεν υπάρχουν προϊοντα στο καλάθι.